tiistai 26. huhtikuuta 2011

Messun jälkeen

Messut on jo mennyt... video, millä tavalla me asensimme valaistukset siellä, on tulossa...
Mutta minulla on vähän kuviä sieltä:











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti